22 Şubat 2012 Çarşamba

İdda Maç Yorumları


541 M.City - Porto

Şampiyonlar Liginden sürpriz bir şekilde elenen City ve Porto kozlarını Avrupa Ligi maçında paylaşacaklar. M. City deplasmanda İlk maçı kazanarak büyük bir avantaj sağlayarak turu büyük ölçüde garantiledi. Rövanş maçında Porto'ya mutlaka en az 2 gol lazım. Muhtemelen erken bir gol bulup 2. yarı 2. gol için yüklenmeyi amaçlayacaklar. Buda defanslarında açık meydana getirecek. M.City tam tersi maça çok rahat çıkacak. Ben bu maçta iki tarafında gol bulacağını düşünüyorum. Maçın muhtemel sonucu 1-1

Tahmin: Karşılıklı gol var ve beraberlik (1,6 / 3,4)


557 Basel - B. Münih
Basel sürpriz bir şekilde gruptan çıkarak büyük bir sürprize imza attı. Grupta son maçında M.United'ı yenmişti. Karşılarında yine bir dev var. B. Münih'in gruplarda deplasman şansı pek tutmadı. İlk maçta Basel kendi sahasında en az bir gol bularak avantaj sağlamak isteyecektir. B. Münih bu açıları değerlendirebilirse maç gollü geçebilir. Ben böyle olacağını düşünüyorum. Oynamayı ve golü seven 2 takımın maçı üste taşınır diye düşünüyorum.
Tahmin: Üst (1,4)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder